Odkryj kartę debetową do Konta 360°

Sprawdź, co możesz zyskać z kartą płatniczą Millennium Visa Konto 360°

O karcie

Oszczędność i bezpłatne wypłaty z bankomatów

  • za obsługę karty debetowej
  • za wypłaty gotówki z bankomatów Millennium, Santander i Planet Cash
  • W przypadku Konta 360° zwolnienie z opłat za kartę oraz wypłaty z bankomatów w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1000 zł w poprzednim miesiącu. W przypadku Konta 360° Junior dla dzieci powyżej 13 roku życia i Konta 360° Student w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu poprzednim. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty niezależne od Banku. Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą określoną w Cenniku usług. Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty zawarte są w Cenniku usług – karty debetowe, Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millenium SA, Regulaminie świadczenia usług bankowych dla małoletnich w wieku od 7 do 13 roku życia w Banku Millennium S.A, dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie Cenniki i regulaminylink otwiera się w nowym oknie.

Dodatkowe korzyści i możliwości

Jak korzystać

  • Millenet

    Millenet to system internetowy, dzięki któremu zyskujesz pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych oraz usług dodatkowych za pośrednictwem internetu.

  • Aplikacja mobilna

    Aplikacja mobilna umożliwia korzystanie z konta na telefonie. Dzięki niej można robić przelewy, płacić w sklepach, wypłacać gotówkę z bankomatów i wiele więcej.

  • Placówki i bankomaty

    Bank Millennium udostępnia ponad 600 placówek na terenie całego kraju oraz wielofunkcyjne bankomaty Banku Millennium.

Opłaty

Rodzaj
Konto 360°
Konto 360° Student i Junior
(od 13 lat)
Konto 360° Junior
(7-12 lat)
Opłata za wydanie karty płatniczej
0 zł
0 zł
15 zł
Obsługa karty debetowej – opłata miesięczna
0 zł* / 7 zł
0 zł** / 4 zł
0 zł

* Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1000 zł w poprzednim miesiącu.
** Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w poprzednim miesiącu.
Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty (tzw. surcharge) niezależne od Banku. Informacja o takiej opłacie powinna zostać wyświetlona na urządzeniu przed zainicjowaniem transakcji.
Szczegóły dotyczące opłat znajdują się w Cenniku usługlink otwiera się w nowym oknie.


Ubezpieczenia wycofane z oferty


Jak zastrzec

W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy ją natychmiast zastrzec. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić:

  • +48 22 598 41 14

    zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)

  • 801 331 331

    numer TeleMillennium dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

  • +48 22 598 40 40

    numer TeleMillennium dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

Kartę możesz także zastrzec online w Millenecie lub aplikacji mobilnej.

Jak zastrzec Dowiedz się więcej

Jak otrzymać

Przez internet

Jeśli masz Konto 360°, kartę zamówisz w Millenecie.

debug: true ZAMÓW KARTĘ

Zadzwoń do nas

debug: false 801 331 331

Wybierz najbliższą placówkę

debug: true Znajdź placówkę

Ważne dokumenty