Dostęp do systemu może zostać przywrócony poprzez wygenerowanie jednorazowego hasła dostępu. Możliwość wygenerowania hasła może zostać włączona przez innego użytkownika z aktywnym dostępem do systemu.
W tym celu należy w opcji: Ustawienia - Użytkownicy kliknąć na dane użytkownika, któremu ma zostać przywrócony dostęp do systemu. Po przejściu na stronę ze szczegółami należy wybrać przycisk Odblokuj hasło w dolnej części ekranu- wówczas pojawia się ekran, na którym należy zaznaczyć opcję Odblokuj możliwość generowania nowego hasła i wybrać przycisk Zapisz. Po wykonaniu tej akcji zablokowany użytkownik, korzystając z linku Pierwsze logowanie/odblokowanie na stronie logowania, może odblokować dostęp do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw.
Możliwość wygenerowania hasła może zostać włączona również przez pracownika HelpDesk podczas rozmowy telefonicznej (tel. 0-801-632-632 lub 022 598 40 31).
Wyżej opisana forma odblokowywania dostępna jest dla użytkowników, którzy mają włączoną opcję odbierania jednorazowych haseł dostępu, za pośrednictwem wiadomości SMS na zdefiniowany numer telefonu.
Jeśli użytkownik nie ma włączonej opcji odbierania jednorazowych haseł dostępu za pośrednictwem wiadomości SMS, lub gdy w systemie nie ma innego aktywnego użytkownika, Klient może pobrać nowe jednorazowe hasło (w bezpiecznej kopercie) w Oddziale Banku lub u Doradcy Bankowego.