Token sprzętowy z czytnikiem

Nowy wymiar uwierzytelnienia

Autoryzuj transakcje i loguj się tokenem, bez potrzeby przepisywania danych - szybko i bezpiecznie

Token sprzętowy z czytnikiem Dowiedz się więcej
Wypłata gotówkowa otwarta

Zleć wypłatę w Millenecie i odbierz gotówkę w dowolnej placówce

Wybierz jedną z kilku dostępnych walut i sam określ strukturę nominałową

Wypłata gotówkowa otwarta Dowiedz się więcej
Otwieranie kolejnych rachunków

Twoja firma jeszcze bardziej online

Kolejne rachunki otworzysz natychmiast w Millenecie, bez potrzeby kontaktowania się z doradcą

Otwieranie kolejnych rachunków Dowiedz się więcej
Przelewy natychmiastowe do ZUS, US i izb celnych

Twój przelew zawsze na czas

Korzystaj z natychmiastowych przelewów Express Elixir do ZUS, urzędów skarbowych i organów celnych

Przelewy natychmiastowe do ZUS, US i izb celnych Dowiedz się więcej
Poznaj Millenet Link

Zarządzaj lepiej przepływem informacji

Zintegruj system finansowo-księgowy swojej firmy z Millenetem, by szybciej i sprawniej przesyłać dane

Poznaj Millenet Link Więcej

Poznaj Millenet

Millenet dla Przedsiębiorstw

To nowoczesny i wszechstronny system bankowości internetowej dostosowany do potrzeb przedsiębiorstw i instytucji. Powstał z myślą o jak największej wygodzie użytkowania. Gwarantuje Ci łatwe i skuteczne zarządzanie finansami Twojej firmy, gdziekolwiek jesteś.

  • Najwyższe bezpieczeństwo transakcji
  • Możliwość personalizacji systemu i uprawnień użytkowników
  • Integracja z systemem finansowo-księgowym
  • Składanie wniosków o produkty online

Możliwości

Millenet dla Przedsiębiorstw to idealne narzędzie do obsługi finansów Twojej firmy, niezależnie od tego, jaka jest jej wielkość czy profil działalności. Oprócz podstawowych funkcji takich jak przelewy, informacji o kontach czy lokaty, nasz system bankowości internetowej oferuje szereg innych produktów i usług dla Twojej wygody.

  • Millenet Link

    Millenet Link

    Przesyłaj dane szybko, wygodnie i bezpiecznie - między systemami finansowo-księgowymi Twojej firmy a systemem bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.

    Dowiedz się więcej
  • Raporty z sald historycznych

    Raporty z sald historycznych

    W Millenecie możesz bezpłatnie generować zestawienie sald wybranych rachunków w podziałem na konkretne dni. Nawet do 5 lat wstecz i w dwóch popularnych formatach .PDF oraz .CSV.

    Dowiedz się więcej
  • Faktury i rachunki Qlips

    Faktury i rachunki Qlips

    Zyskaj nowy kanał informowania Klientów o płatnościach i skróć cykl spływu należności. Wygodnie sprawdzaj status płatności bezpośrednio przez bankowość internetową.

    Dowiedz się więcej
  • Wypłata gotówkowa otwarta

    Wypłata gotówkowa otwarta

    Nie musisz sam przechowywać gotówki. W Millenecie wygodnie zlecisz wypłatę gotówki: w dowolnej placówce, w złotych lub w walutach obcych oraz z określoną strukturą nominałową.

    Dowiedz się więcej
  • Przesyłanie dokumentów kredytowych online

    Przesyłanie dokumentów kredytowych online

    Oszczędzaj czas! Nie musisz iść do placówki - przesyłaj wymagane w procesie kredytowym dokumenty bezpośrednio przez swoje konto w Millenecie, całkowicie online i bezpieczniej niż e-mailem.

    Dowiedz się więcej
  • Finansowanie handlu online

    Finansowanie handlu online

    Skróć czas realizacji transakcji – zarządzaj akredytywami, gwarancjami bankowymi i regwarancjami na każdym etapie realizacji, od wprowadzenia zlecenia do zamknięcia transakcji.

    Dowiedz się więcej
  • Platforma Forex Trader

    Platforma Forex Trader

    Zawieraj transakcje kupna lub sprzedaży walut obcych w trybie online na hurtowym rynku walutowym, w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie i zawsze po bieżącym kursie.

    Dowiedz się więcej
  • Jednolity Plik Kontrolny

    Jednolity Plik Kontrolny

    Zamawiaj wyciągi bankowe w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego bezpośrednio przez swoja bankowość internetową. Zawsze aktualne dane dostępne aż do 6 lat wstecz.

    Dowiedz się więcej
  • Wnioskowanie o produkty online

    Wnioskowanie o produkty online

    Całkowicie online otworzysz kolejne rachunki (bieżące, płacowe i walutowe) i zamówisz karty debetowe, obciążeniowe lub przedpłacone.

    Dowiedz się więcej
  • Zdalna pomoc konsultanta

    Zdalna pomoc konsultanta

    Czatuj z konsultantem i udostępnij swój ekran, by natychmiast zobaczyć rozwiązanie. Nie musisz nic instalować, by skorzystać z usługi.

    Dowiedz się więcej
  • Import i eksport danych

    Import i eksport danych

    Nie musisz wprowadzać danych ręcznie - przeniesiesz je bezpośrednio ze swojego systemu księgowo-finansowego. Ponadto szybko i wygodnie wygenerujesz raporty i wyciągi.

    Dowiedz się więcej
  • Przelewy Express Elixir do ZUS i US

    Przelewy Express Elixir do ZUS i US

    Rób przelewy natychmiastowe do ZUS, urzędów skarbowych i izb celnych. Nie czekaj aż urząd zaksięguje Twoją wpłatę. Składki na ubezpieczenia czy podatki opłacisz w czasie rzeczywistym.

    Dowiedz się więcej

Dostęp i logowanie

Aby uzyskać dostęp do Millenetu dla Przedsiębiorstw, odwiedź dowolną placówkę Banku Millennium lub skontaktuj się ze swoim Doradcą Bankowym w celu podpisania umowy korzystania z Kanałów Bankowości Elektronicznej.

1
2
3
4

Podpisując umowę, zdefiniuj ustawienia Millenetu zgodnie z Twoimi potrzebami, np. określ uprawnienia użytkowników. Możesz utworzyć różne poziomy zatwierdzania transakcji (do trzech podpisów) i wybrać narzędzie autoryzacji (token, H@sła SMS).

Jednorazowe hasło do pierwszego logowania znajdziesz w:

  • tokenie sprzętowym (jeśli wybrałeś go wcześniej jako narzędzie autoryzacji)
  • SMS-ie (jeśli podałeś numer komórkowy)
  • kopercie od Doradcy
  • możesz je zdefiniować z wykorzystaniem systemu telefonicznego

Po potwierdzeniu danych przez Bank skontaktuje się z Tobą telefonicznie konsultant, który poinformuje o aktywacji usługi Millenet oraz przekaże unikatowy MilleKod. Od tego momentu zyskasz pełny dostęp do Millenetu oraz wszystkich jego funkcji.

Znając MilleKod, login (dowolny ciąg od 4 do 20 znaków) i hasło jednorazowe (z wiadomości SMS lub tokenu sprzętowego oraz z koperty lub systemu telefonicznego) każdy z użytkowników może zalogować się do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw po raz pierwszy.

1

Podpisując umowę, zdefiniuj ustawienia Millenetu zgodnie z Twoimi potrzebami, np. określ uprawnienia użytkowników. Możesz utworzyć różne poziomy zatwierdzania transakcji (do trzech podpisów) i wybrać narzędzie autoryzacji (token, H@sła SMS).

2

Jednorazowe hasło do pierwszego logowania znajdziesz w:

  • tokenie sprzętowym (jeśli wybrałeś go wcześniej jako narzędzie autoryzacji)
  • SMS-ie (jeśli podałeś numer komórkowy)
  • kopercie od Doradcy
  • możesz je zdefiniować z wykorzystaniem systemu telefonicznego
3

Po potwierdzeniu danych przez Bank skontaktuje się z Tobą telefonicznie konsultant, który poinformuje o aktywacji usługi Millenet oraz przekaże unikatowy MilleKod. Od tego momentu zyskasz pełny dostęp do Millenetu oraz wszystkich jego funkcji.

4

Znając MilleKod, login (dowolny ciąg od 4 do 20 znaków) i hasło jednorazowe (z wiadomości SMS lub tokenu sprzętowego oraz z koperty lub systemu telefonicznego) każdy z użytkowników może zalogować się do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw po raz pierwszy.

Pamiętaj, niezależnie od wybranej konfiguracji początkowej zawsze istnieje możliwość modyfikowania i dostosowania systemu do własnych potrzeb.

Zobacz, jak się zalogować

Bezpieczeństwo

Zarówno proces logowania, jak i przeprowadzania transakcji chroniony jest szeregiem nowoczesnych i wypróbowanych zabezpieczeń. Poznaj, w jaki sposób Millenet dla Przedsiębiorstw dba o bezpieczeństwo Twoich danych i finansów Twojej firmy:

  • komunikacja zabezpieczona protokołem TLS zapewniającym najwyższe, 128-bitowe szyfrowanie danych,
  • najwyższy poziom zabezpieczenia procesu logowania użytkowników za pomocą MilleKodu, loginu, hasła maskowanego oraz jednorazowego H@sła SMS,
  • szczegółowa identyfikacja każdego użytkownika w systemie oraz elastyczne nadawanie uprawnień do funkcjonalności oraz rachunków,
  • moduł rejestracji wszystkich operacji firmy wykonywanych za pośrednictwem Millenetu,
  • szeroki wybór narzędzi autoryzacji dla zapewnienia wygody i szybkości pracy z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa,
  • dodatkowe zabezpieczenia systemu jak np: powiadomienia o zdarzeniach, monitoring transakcji czy ograniczenia logowania pozwalają dostosować poziom zabezpieczeń do charakteru pracy każdego użytkownika,
  • pomoc techniczna służąca wsparciem w sytuacjach podejrzenia możliwości wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa.

Pytania i odpowiedzi

  • Dla kogo przeznaczony jest system bankowości internetowej Millenet?

    Poprzez system bankowości internetowej Millenet dostęp do rachunków bankowych mogą mieć przedsiębiorstwa i instytucje posiadające taki rachunek w Banku Millennium.


  • Jak można dodać kolejnych, nowych użytkowników w systemie Millenet?

    System Millenet nie ogranicza liczby użytkowników mających dostęp do konta Klienta. Przy podpisywaniu umowy z Bankiem, Klient sam definiuje ilość Użytkowników mających dostęp do systemu.

    Kolejni użytkownicy mogą być dodawani bezpośrednio w systemie Millenet przez już aktywnych użytkowników, posiadających do tego uprawnienia (uprawnienia można sprawdzić w opcji Administracja - Szczegóły użytkowników - Dostępne operacje). Dane nowego użytkownika należy wprowadzać w opcji Administracja - Nowy użytkownik, w następującej kolejności:

    • wprowadzenie danych osobowych z nowym loginem i hasłem;
    • nadanie uprawnień do poszczególnych operacji (Dostępne operacje);
    • nadanie dostępu do rachunków (Dostępne Rachunki).

    Wszelkiego rodzaju zmiany wymagają autoryzacji zgodnie z Regułami Autoryzacji zdefiniowanymi dla tego typu operacji (Zarządzanie użytkownikami).


  • Jak można nadać uprawnienia poszczególnym użytkownikom?

    Uprawnienia poszczególnym użytkownikom nadaje się w opcji Administracja - Szczegóły użytkowników. Tam uzupełnia się Dane Użytkownika (m.in. Profil), wybiera z listy Dostępne operacje (które użytkownik będzie mógł wykonać w systemie) oraz Dostępne rachunki (tylko do nich użytkownik będzie miał dostęp w systemie).

    W celu dokończenia procedury aktualizacji danych użytkownika niezbędne jest dodatkowo przekazanie pobranego i wydrukowanego formularza do Banku.


  • W jaki sposób można odebrać użytkownikowi dostęp do systemu Millenet?

    Aby odebrać użytkownikowi dostęp do systemu Millenet należy w opcji Administracja - Lista użytkowników kliknąć na jego dane i wówczas po przejściu na stronę ze szczegółami należy wybrać przycisk Usuń.

    Zmiana wymaga potwierdzenia zgodnie z Regułami Autoryzacji obowiązującymi dla tego typu operacji (Zarządzanie użytkownikami).


  • W jaki sposób można zmienić Hasło użytkownika?

    Aby dokonać zmiany własnego Hasła należy w menu poziomym wejść w zakładkę Profil, następnie Ustawienia haseł i tam dokonać zmiany.

    W opcji Profil - Ustawienia zabezpieczeń można ustawić częstotliwość przypominania o zmianie Hasła (w dniach). System będzie przypominał o tym podczas logowania. Automatycznie czas ten jest ustawiony na 7 dni - można zmienić go maksymalnie na 60 dni


  • Co należy zrobić w przypadku, gdy użytkownik zablokuje swoje Hasło, ale wciąż je pamięta?

    Hasło może zostać przywrócone i odblokowane na kolejne trzy próby logowania przez innego użytkownika z aktywnym dostępem do systemu.

    W tym celu należy w opcji: Ustawienia - Użytkownicy kliknąć na dane użytkownika, któremu ma zostać przywrócone hasło. Po przejściu na stronę ze szczegółami należy wybrać przycisk Odblokuj hasło w dolnej części ekranu- wówczas pojawia się ekran umożliwiający przywrócenie

    Hasła – należy zaznaczyć opcję Odblokuj obecne hasło i wybrać przycisk Zapisz. Hasło może zostać przywrócone także przez pracownika HelpDesk.

    Numer telefonu do HelpDesk:

    0-801-632-632 lub

    022 598 40 31


  • Co należy zrobić w przypadku, gdy użytkownik zapomni i zablokuje swoje Hasło?

    Dostęp do systemu może zostać przywrócony poprzez wygenerowanie jednorazowego hasła dostępu. Możliwość wygenerowania hasła może zostać włączona przez innego użytkownika z aktywnym dostępem do systemu.

    W tym celu należy w opcji: Ustawienia - Użytkownicy kliknąć na dane użytkownika, któremu ma zostać przywrócony dostęp do systemu. Po przejściu na stronę ze szczegółami należy wybrać przycisk Odblokuj hasło w dolnej części ekranu- wówczas pojawia się ekran, na którym należy zaznaczyć opcję Odblokuj możliwość generowania nowego hasła i wybrać przycisk Zapisz. Po wykonaniu tej akcji zablokowany użytkownik, korzystając z linku Pierwsze logowanie/odblokowanie na stronie logowania, może odblokować dostęp do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw.

    Możliwość wygenerowania hasła może zostać włączona również przez pracownika HelpDesk podczas rozmowy telefonicznej (tel. 0-801-632-632 lub 022 598 40 31).

    Wyżej opisana forma odblokowywania dostępna jest dla użytkowników, którzy mają włączoną opcję odbierania jednorazowych haseł dostępu, za pośrednictwem wiadomości SMS na zdefiniowany numer telefonu.

    Jeśli użytkownik nie ma włączonej opcji odbierania jednorazowych haseł dostępu za pośrednictwem wiadomości SMS, lub gdy w systemie nie ma innego aktywnego użytkownika, Klient może pobrać nowe jednorazowe hasło (w bezpiecznej kopercie) w Oddziale Banku lub u Doradcy Bankowego.


  • Co zrobić, jeśli nastąpiły zmiany kadrowe i użytkownik systemu nie jest już pracownikiem firmy?

    W takiej sytuacji należy usunąć użytkownika z systemu Millenet dla Przedsiębiorstw. Trzeba to zrobić, aby w sposób pewny i całkowity uniemożliwić zalogowanie się do systemu użytkownikowi, który nie jest już pracownikiem firmy.

    Aby usunąć użytkownika należy skorzystać z opcji Ustawienia/Użytkownicy/Szczegóły użytkownika/Usuń. Alternatywnym sposobem jest złożenie papierowego formularza uprawnień użytkownika - z zaznaczoną opcją „usunięcie Użytkownika/ów".


  • Dla jakich typów transakcji można tworzyć własne reguły autoryzacji?

    Reguły Autoryzacji mogą obowiązywać pod warunkiem, że dostęp do systemu Millenet ma przynajmniej dwóch użytkowników.

    Reguły Autoryzacji Klient może zdefiniować dla następujących typów operacji wykonywanych w systemie Millenet:

    • zlecanie przelewów poza aktywa firmy,
    • zlecanie przelewów w ramach aktywów firmy,
    • zlecanie przelewów do ZUS 3 w 1,
    • zakładanie i zamykanie lokat terminowych,
    • dodawanie i edycja danych odbiorców,
    • dodawanie i edycja danych nowych użytkowników systemu Millenet,
    • dodawanie i usuwanie Certyfikatów Internetowych dla poszczególnych użytkowników,
    • zmiana Reguł Autoryzacji.

    Uwaga! Nie powinno się ustawiać reguł autoryzacji dla trzech użytkowników jeżeli w systemie jest tylko dwóch lub jeden użytkownik.


  • Czy można zmienić ustawienia czasu braku aktywności w systemie Millenet?

    Dłuższa przerwa w pracy w aplikacji Millenet może skutkować automatycznym wylogowaniem z systemu po upływie maksymalnego czasu braku aktywności.

    Po zalogowaniu się do systemu Millenet, okres braku aktywności można zmienić w menu poziomym w Profil - Ustawienia Zabezpieczeń. Po kliknięciu na przycisk Edytuj pojawiają się trzy możliwości ustawienia do wyboru: „Maksymalne", „Średnie", „Minimalne" lub możliwość wpisania własnej preferowanej wartości w minutach.

    Uwaga! Maksymalny okres braku aktywności w systemie wynosi 15 minut.


  • Jakie dane Banku i rachunku w Banku Millennium powinny znaleźć się na przelewie z zagranicy?

    Zlecając przelew z zagranicy na rachunek w Banku Millennium należy podać następujące dane:

    Adres banku:
    Bank Millennium S.A.
    ul. Stanisława Żaryna 2A
    02-593 Warszawa

    SWIFT CODE: BIGBPLPW,

    NUMER RACHUNKU: XX1160220200000000XXXXXXXX

    W przypadku numeru rachunku należy podać cały numer rachunku - łącznie jest to 26 cyfr (pełny numer rachunku znajduje się w aplikacji Millenet w informacjach szczegółowych do rachunku).

    Jednocześnie osoba, która będzie przesyłała środki pieniężne na rzecz konkretnego posiadacza rachunku jest zobowiązana podać w przelewie szczegółowe dane dotyczące imienia i nazwiska odbiorcy, miejsca jego zamieszkania oraz tytułu operacji zgodnie z Prawem Dewizowym.


  • Czy do bazy Odbiorców w systemie Millenet można dodać własną bazę Odbiorców?

    Tak, do bazy Odbiorców w systemie Millenet można dodać własną bazę odbiorców (kontrahentów) zapisaną w formacie tekstowym (.txt).

    W tym celu należy wybrać opcję Odbiorcy - Lista, następnie wybrać przycisk Importuj plik. Po wybraniu odpowiedniego pliku zawierającego listę odbiorców należy kliknąć Dodaj plik. Można również bazę odbiorców utworzoną w systemie Millenet zapisać na dysku własnego komputera - do tego służy opcja Eksportuj plik.


  • Gdzie znajduje się dzienny numer transakcji potrzebny by zamówić potwierdzenie wykonania operacji?

    Dzienny numer transakcji można sprawdzić przez opcję Aktywa - Rachunki bieżące - Lista wybierając rachunek, z którego została wykonana transakcja. Po przejściu na stronę ze szczegółami dotyczącymi tego rachunku, należy odszukać właściwy opis transakcji i kliknąć na niego. Na stronie ze szczegółami tej transakcji jest umieszczony Dzienny numer transakcji.

    Dzienny numer transakcji oraz data księgowania są potrzebne do zamówienia potwierdzenie wykonania operacji.


  • Czym są H@sła SMS i kiedy ich używamy?

    H@sła SMS są to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy. Jest to jedno z dostępnych narzędzi służących do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.


  • Jak Użytkownik może szybko zlecić wykonanie płatności i kiedy będzie miał pewność, że przelew został zrealizowany?

    Aby szybko zlecić wykonanie płatności należy po wypełnieniu odpowiedniego formularza wybrać akcję Autoryzuj i Wyślij. Jeśli Użytkownik posiada wystarczające uprawnienia, płatność zostanie natychmiast przekazana do Banku do realizacji i pojawi się w opcji Zarządzanie zleceniami - Wysłane zlecenia. W przeciwnym razie będzie oczekiwała na dalsze autoryzacje i wysłanie w opcji Zarządzanie zleceniami - Autoryzacja i wysyłanie zleceń.

    Statusy zleceń przekazanych do realizacji należy sprawdzać w opcji Zarządzanie zleceniami - Wysłane zlecenia. Jedynie status Wykonane jest potwierdzeniem, że przelew został faktycznie wysłany na rachunek kontrahenta.


  • Jakie formaty plików z płatnościami można importować do systemu Millenet?

    Klient może importować do systemu Millenet:

    • pliki z płatnościami krajowymi w formatach: Elixir O, VideoTEL, MTMS CitiDirect, TransBank, XML(ISO20022);
    • przekazy pocztowe w formatach: MTMS CitiDirect, Elixir O, XML(ISO20022);
    • płatności zagraniczne w formatach: SWIFT MT103, VideoTEL i MTMS CitiDirect, XML(ISO20022).

  • Gdzie można poprawić błędne zlecenia zaimportowane z wybraną opcją edycji po imporcie?

    Zlecenia rozpoznane przez system jako błędne, można skorygować w opcji Zarządzanie zleceniami - Wersje robocze zleceń, gdzie w szczegółach każdego z nich przedstawiane są komunikaty błędu przy odpowiednich polach.


  • Co należy zrobić, aby nowootwarty rachunek był widoczny w Millenecie: Aktywa – Rachunki bieżące - Lista?

    Aby nowowotwarty rachunek w Banku Millennium był widoczny w Millenecie należy nadać do niego uprawnienia w opcji Administracja - Szczegóły użytkowników. Z rozwijanej listy wybrać odpowiedniego użytkownika, następnie otworzyć zakładkę Dostępne rachunki i po użyciu przycisku Edytuj odznaczyć krzyżykiem nowy rachunek. Zmiana wymaga potwierdzenia zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi Regułami Autoryzacji.

    Uwaga! Zmiany mogą być dokonywane przez już aktywnych użytkowników, posiadających uprawnienia do tego typu operacji.


  • Jakie zlecenia są widoczne w opcji: Zarządzanie zleceniami – Wysłane zlecenia?

    Lista przedstawia zlecenia wysłane do Banku wraz z aktualnymi statusami ich realizacji. Statusy zleceń znajdujących się w folderach, można zobaczyć wchodząc w szczegóły danego folderu.

    Możliwe statusy zleceń:

    • Oczekuje na przetwarzanie - zlecenie oczekuje w kolejce do realizacji
    • W trakcie przetwarzania - zlecenie jest przetwarzane i oczekuje na zamknięcie sesji księgowej
    • Przyszła data wykonania - zlecenie zostało przyjęte i oczekuje na wykonanie
    • Wykonane - zlecenie zostało zrealizowane
    • Odrzucone - zlecenie nie zostało zrealizowane
    • Wycofane - zlecenie z datą przyszłą wycofane z realizacji na żądanie Klienta

    Uwaga!Jedynie status Wykonane jest potwierdzeniem, że przelew został faktycznie wysłany na rachunek kontrahenta.


  • Jakie typy zleceń można autoryzować w opcji: Autoryzacje – Autoryzacje oczekujące?

    W opcji: Autoryzacje - Autoryzacje oczekujące są autoryzowane tylko operacje niefinansowe (np. zmiana reguł autoryzacji, zmiana uprawnień Użytkowników) oraz operacje związane ze zleceniami stałymi i lokatami terminowymi.


  • Zlecenie, które chcę wysłać mimo autoryzacji ze swojej strony w opcji Zarządzanie zleceniami widnieje ze statusem: oczekuje na autoryzację. Dlaczego?

    W takim przypadku zlecenie może wymagać większej ilości autoryzacji zgodnie z zdefiniowanymi Regułami autoryzacji lub kwota zlecenia jest wyższa niż zdefiniowana w Regułach autoryzacji.

    Uwaga! Autoryzacji zleceń płatności można dokonywać w opcji Zarządzanie zleceniami - Wersje robocze zleceń lub Autoryzacja i wysyłanie zleceń.


  • Co znajduje się w opcji: Zarządzanie zleceniami - Wersje robocze?

    Wersje robocze zleceń, to miejsce przechowywania wszystkich zleceń i folderów przygotowanych do wysłania do Banku, utworzonych pojedynczo w systemie Millenet lub powstałych w wyniku importu zleceń z plików.

    Dodatkowo w tej opcji będą znajdowały się wszystkie zlecenia lub foldery, gdzie została wykorzystana akcja: Kopiuj jako wersja robocza

    waga! Akcja: Kopiuj jako wersja robocza może być wykorzystywana do kilkukrotnego złożenia zlecenia lub folderu ze zleceniami z takimi samymi danymi kontrahenta.

     


  • Jakie typy zleceń są w opcji: Zarządzanie zleceniami – Autoryzacja i wysyłanie?

    W opcji: Zarządzanie zleceniami - Autoryzacja i wysyłanie zleceń są prezentowane zlecenia:

    • oczekujące na autoryzację,
    • odrzucone w procesie autoryzacji,
    • w pełni zautoryzowane i oczekujące na wysłanie do Banku.

  • Jak wyfiltrować zlecenia w danym statusie w Zarządzaniu zleceniami?

    Aby w opcji Autoryzacja i wysyłanie na ekranie były widoczne tylko zlecenia w określonym statusie (np. Wymagana autoryzacja), należy kliknąć na link: Pokaż filtry, wybrać pożądany status zleceń i zatwierdzić przyciskiem Filtruj.


  • Jaki rodzaj formularza należy użyć do przelewu walutowego?

    Szczególowe informacje dotyczące wyboru formularza do przelewu walutowego w systemie Millenet dla Przedsiębiorstw znajdują się w Instrukcji wyboru formularza przelewu.


  • Gdzie są wykonywane dalsze akcje na zaimportowanych zleceniach?

    Zaimportowane zlecenia są dostępne do wykonywania na nich dalszych akcji w opcji Zarządzanie zleceniami - Wersje robocze zleceń.


  • Co należy zrobić, gdy na ekranie pojawia się komunikat: "Aut.banku: powtarzające się konto odb." po kilkukrotnym zleceniu przelewu do tego samego kontrahenta (odbiorcy)?

    Ten komunikat oznacza, że zlecenie przelewu wymaga dodatkowej autoryzacji po stronie Banku.

    W takich przypadkach osoba, która posiada uprawnienia do reprezentowania Firmy musi skontaktować się z Bankiem pod numerem telefonu 0 801 632 632 lub 022 598 40 31 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00 w celu pomyślnego zrealizowania zleceń na powtarzające się konto odbiorcy.


  • Dlaczego po zdefiniowaniu wyciągu elektronicznego nie widzę go w Millenecie?

    Wyciąg jest widoczny kolejnego dnia roboczego po zdefiniowniu pod warunkiem, że na rachunku były dokonywane operacje w danym dniu.


  • Co należy zrobić w przypadku, gdy w opcji: Zlecenia stałe – Lista nie widzę wcześniej zdefiniowanego zlecenia stałego?

    W zakładce Zlecenia stałe - Lista widoczne są wszystkie aktywne zlecenia stałe.

    • Jeśli lista jest pusta, to może oznaczać, że:
      • zlecenie zostało nieprawidłowo założone;
      • ważność danego zlecenia wygasła.

    Uwaga! Ze względów technicznych przy definiowaniu zleceń stałych w systemie Millenet do wymaganej przez użytkownika ostatniej daty realizacji zawsze należy dodać jeden dzień w dacie zakończenia zlecenia.

     


  • Pod jaki numer można dzwonić w razie problemów podczas korzystania z systemu Millenet?

    Bardzo prosimy o kontakt pod numerem telefonu 0-801-632-632 lub 022 598 40 31 od poniedziałku do piątku w godz. 8-18.

    Koszt rozmowy zgodny z aktualnym cennikiem/taryfą operatora.


Zobacz pozostałe pytania

Pomoc i przydatne dokumenty

Nasi pracownicy udzielą wszelkiej pomocy w zakresie obsługi produktów bankowości elektronicznej Banku Millennium S.A.

Pomoc techniczna kanałów bankowości elektronicznej dostępna jest dla Klientów Banku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 18:00 pod numerami telefonów 801 632 632 lub 22 598 4031.

Ustawienia przeglądarki

Dostęp do Millenet rekomendowany jest przy wykorzystaniu aktualnych wersji przeglądarek internetowych: